Klantenservice
Heb je een vraag of kom je ergens niet uit?
Wij helpen je graag verder!
Bestellingen en verzending
Je dient geen Verdicé-account te hebben om een bestelling te plaatsen. Wel raden wij dit aan. Een Verdicé-account heeft namelijk meerdere voordelen. Via je account dashboard kun je namelijk makkelijk je recente bestellingen bekijken en je verzend- en factuuradressen beheren. U kunt een Verdicé account maken via Mijn account.
Door op Mijn account te klikken kunnen bezoekers een Verdicé-account aanmaken. Dit kan ook automatisch tijdens het bestellen.
U kunt betalen via IDeal, Klarna, Bancontact, SOFORT Banking en via een bankoverdracht.
Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen geleverd. Mocht er hinder ontstaan, dan laten wij u dit z.s.m. weten.
Via Verdicé Mijn account kunt u uw bezorgadres veranderen. Let op! Wanneer u een bestelling heeft gedaan is het niet meer mogelijk uw bezorgadres te veranderen voor die bezorging via Verdicé Mijn account. Mocht het voorkomen dat u een bestelling heeft gedaan en u het bezorgadres moet wijzigen bel ons z.s.m. en dan proberen we u verder te helpen.
U ontvangt een track-and-trace code zodra de bestelling verzonden is.
Heeft u een bestelling bij ons gedaan, maar heeft u geen enkele vorm van bevestiging ontvangen? Neem dan z.s.m. contact met ons op en dan helpen wij u graag.
Retourneren en ruilen
Wanneer een bestelling is verzonden kan deze niet meer worden aangepast/geannuleerd. Heeft u nog geen track-and-trace code ontvangen en wilt u uw bestelling aanpassen/annuleren neem dan z.s.m. contact met ons op.
U kunt uitverkochte artikelen bestellen in nabestelling. Dit betekent dat u het product alvast koopt en dat u het ontvangt zo gauw als het product binnen is. Nabestellingen kunnen altijd worden geannuleerd.
Neem zo snel mogelijk contact op met de Verdicé klantenservice, wij proberen u zo goed mogelijk te helpen.
Is uw order incompleet of heeft u het verkeerde product ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wij proberen u dan zo goed mogelijk te helpen en de retourkosten worden vergoed.
U kunt ons bereiken via onze Contact-pagina.
U kunt alle Verdicé producten binnen 30 dagen gratis terugsturen, als deze niet beschadigd is en in de originele verpakking zit. Voor meer informatie bekijk ons verzend & retourbeleid.
Verdicé biedt een twee jaar lange garantie op al haar horloges. Deze garantie omvat alleen productie- of assemblagefouten. Voor meer informatie, check ons verzend en retourbeleid.
U krijgt het gehele bedrag plus verzendkosten vergoed wanneer uw Verdicé horloge onder de garantie valt. Voor meer informatie bekijk ons verzend en retourbeleid.