Winkelwagen

Klantenservice

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit?
Wij helpen je graag verder!

Bestellingen en verzending

Je dient geen Verdicé-account te hebben om een bestelling te plaatsen. Wel raden wij dit aan. Een Verdicé-account heeft namelijk meerdere voordelen. Via je account dashboard kun je namelijk makkelijk je recente bestellingen bekijken en je verzend- en factuuradressen beheren. U kunt een Verdicé account maken via Mijn account.

Door op Mijn account te klikken kunnen bezoekers een Verdicé-account aanmaken. Dit kan ook automatisch tijdens het bestellen.

U kunt betalen via IDeal, Klarna, Bancontact, SOFORT Banking en via een bankoverdracht.

Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen geleverd. Mocht er hinder ontstaan, dan laten wij u dit z.s.m. weten.

Via Verdicé Mijn account kunt u uw bezorgadres veranderen. Let op! Wanneer u een bestelling heeft gedaan is het niet meer mogelijk uw bezorgadres te veranderen voor die bezorging via Verdicé Mijn account. Mocht het voorkomen dat u een bestelling heeft gedaan en u het bezorgadres moet wijzigen bel ons z.s.m. en dan proberen we u verder te helpen.

U ontvangt een track-and-trace code zodra de bestelling verzonden is.

Heeft u een bestelling bij ons gedaan, maar heeft u geen enkele vorm van bevestiging ontvangen? Neem dan z.s.m. contact met ons op en dan helpen wij u graag.

Retourneren en ruilen

Wanneer een bestelling is verzonden kan deze niet meer worden aangepast/geannuleerd. Heeft u nog geen track-and-trace code ontvangen en wilt u uw bestelling aanpassen/annuleren neem dan z.s.m. contact met ons op.

U kunt uitverkochte artikelen bestellen in nabestelling. Dit betekent dat u het product alvast koopt en dat u het ontvangt zo gauw als het product binnen is. Nabestellingen kunnen altijd worden geannuleerd.

Neem zo snel mogelijk contact op met de Verdicé klantenservice, wij proberen u zo goed mogelijk te helpen.

Is uw order incompleet of heeft u het verkeerde product ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wij proberen u dan zo goed mogelijk te helpen en de retourkosten worden vergoed.

U kunt ons bereiken via onze Contact-pagina.

U kunt alle Verdicé producten binnen 30 dagen gratis terugsturen, als deze niet beschadigd is en in de originele verpakking zit. Voor meer informatie bekijk ons verzend & retourbeleid.

Verdicé biedt een twee jaar lange garantie op al haar horloges. Deze garantie omvat alleen productie- of assemblagefouten. Voor meer informatie, check ons verzend en retourbeleid.

U krijgt het gehele bedrag plus verzendkosten vergoed wanneer uw Verdicé horloge onder de garantie valt. Voor meer informatie bekijk ons verzend en retourbeleid.

Gratis verzending!

Alle artikelen worden gratis verzonden!

Niet goed, geld terug garantie

Binnen 30 dagen geld terug garantie!

2 jaar garantie

Geniet van de 2 jaar garantie bij Verdicé!

100% Secure Checkout

Betaal veilig en gemakkelijk met I