Verzending
Uw Verdicé horloge wordt altijd gratis verzonden en meteen verwerkt, zodat u het horloge binnen 2-3 werkdagen in huis hebt.
Algemeen beleid
In het geval van retour (behalve wanneer het horloge binnen 30 dagen onbeschadigd teruggestuurd wordt) en reparatie betaalt de verzender alle verzendkosten. In alle gevallen neemt u contact op via onze contact-pagina en vermeld u uw probleem, uw naam en uw ordernummer. Daarnaast is het algemene adres voor verzending: P. M. Hackstraat 19, 7676 BJ te Westerhaar-Vriezenveensewijk in Nederland.
Retourbeleid
Vanaf de verzenddatum van de bestelling heeft u 30 dagen om het horloge gratis terug te sturen, op voorwaarde dat deze in de originele verpakking zit en niet gebruikt of beschadigd is. We controleren het horloge op eventuele schade en wanneer alles in orde is zullen we het volledige bedrag binnen 7 werkdagen terugstorten.
Garantie
Verdicé biedt al haar klanten 2 jaar lang garantie op ieder horloge. Deze garantie betreft alleen productiefouten of verkeerde assemblage. Wanneer u gebruik wilt maken van deze garantie kunt u contact opnemen met Verdicé via onze contact-pagina. Wanneer uw horloge onder de garantie valt krijgt u het volledige bedrag teruggestort binnen 7 werkdagen.
Reparatie
Is uw horloge kapot en valt deze niet onder de garantie voorwaarden? Dan kunt u deze nog wel bij ons laten repareren. Neem contact met ons op via onze contact-pagina en laat ons weten wat het probleem is. Wij zullen u zo snel mogelijk proberen te helpen. In de meeste gevallen kunt u het horloge gewoon opsturen voor reparatie. De reparatie van uw horloge kan tussen 3-4 weken duren. Let op! Er kunnen kosten worden verbonden aan de reparatie van uw horloge.